Connected TV: hol tart Európa?
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról osszák...
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról osszák...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB Tech...
Május 6-án került sor az IAB Europe idei első Virtual Programmatic Day rendezvényére, amelyre több mint 700 szakmabeli volt kíváncsi. ...
Ne maradj le! Jelentkezz te is az IAB Europe Virtual Town Hall eseményére, melynek keretében a Google válaszol a privacy...
A megkérdezett iparági szereplők 75 százaléka szerint nagyon fontos vagy egyenesen kritikus, hogy megtalálják a harmadik feles cookie-k alternatíváját, ugyanakkor...
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság,...
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...
A hirdetőket tömörítő globális szervezet, a WFA (Hirdetők Világszövetsége) szerint a 2016-os 16% után idén már 41%-ot tesz ki a...
Az IAB hat európai piac mellett az Egyesült Államokat és latin-amerikai országokat is felmért, emellett ázsiai adatok is kerültek a...