Video: Mit érdemes tudni a programmatic-ról?
Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Elérhető az IAB Europe éves iparági benchmark kérdőíve programmatic témában, amit június 26-ig az ökoszisztéma bármely szereplője megválaszolhat. (tovább…)
Az IAB Europe április 28-án rendezte meg a Virtual Programmatic Day-t több mint 1500 fős hallgatóság számára.
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.
Globális előrejelzést adott ki a Zenith, amely szerint jövőre már a digitális médiafelületek 69 százalékával programmatic rendszereken keresztül kereskednek. (tovább…)
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac...
Európa kihagyhatatlan programmatic eseménye visszatér: a népszerű szakmai rendezvénysorozat következő részére november 19-én délután kerül sor. Az IAB Europe már...
Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket ismertető...