Bemutatjuk tagjainkat: Adevinta
Kérdéseinkre Orosz Ádám, az Adevinta Key Account Managere válaszolt. (tovább…)
Megjelent a Digitális Média Tények Könyve 2020
A Neo Interactive digitális és tartalommarketing ügynökség immár tizenharmadik alkalommal adja ki a Digitális Média Tények Könyvét.
Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére. (tovább…)
Letölthető tudástár a digitális videós hirdetésekről
A digitális videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb információkat foglalta össze az IAB Hungary abban a Digitális Videó Tudástár című, ingyenesen letölthető...
16 százalékkal nőtt az amerikai digitális piac 2019-ben
Az IAB közzétette az elmúlt évre és az idei első negyedévre vonatkozó számokat, emellett a koronavírus hirdetéspiaci árakra gyakorolt hatását...
A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.
64 milliárd euró fölött az európai digitális reklámpiac
Az IAB Europe az ezúttal online megvalósult Interact konferencia keretében mutatta be a 2019-es európai digitális reklámköltési adatokat, valamint az...
Június 26-ig tölthető ki az IAB Europe programmatic kérdőíve
Elérhető az IAB Europe éves iparági benchmark kérdőíve programmatic témában, amit június 26-ig az ökoszisztéma bármely szereplője megválaszolhat.
Felgyorsítja a változásokat a koronavírus
A USC Center for the Digital Future és az IAB jelentkezett izgalmas kutatással az Egyesült Államokban. Azt vizsgálták, hogyan alakítja...
A digitális hatékonyság mérését segítő keretrendszert adott ki az IAB Europe
Az IAB Europe által kiadott új keretrendszer egységes definíciókkal, mutatókkal és metrikákkal kívánja segíteni a digitálismédia-kutatások felhasználóit. (tovább…)