IAB Europe: ne büntessék a minőségi tartalmat
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja...
Kommunikációs javaslatok influencereknek a járvány idejére
9 azonnal hasznosítható kommunikációs tippet publikált influencerek számára az IAB Hungary Influencer munkacsoportja a COVID-19 járvány idejére. (tovább…)
Megerősödve jöhetnek ki a radikálisan digitalizáló cégek a válságból
Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője osztotta meg gondolatait a koronavírus helyzet kapcsán. (tovább…)
Körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
Így reagálnak az amerikai hirdetők és ügynökségek a koronavírusra
Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen...
A legfejlettebb reklámpiacokon is kritikus téma a digitális képességek hiánya
Az IAB UK a Middlesex University-vel közösen vizsgálta, milyen hiányok, lemaradások tapasztalhatók a digitális képességek terén a világ egyik legnagyobb,...
Új pályára rakná a digitális marketinget az amerikai IAB
Project Rearc néven indított új kezdeményezést a szakmai szervezet, amelyhez máris 1200 médiás és marketinges vezető csatlakozott. A cél a...
Ez foglalkoztatja az IAB munkacsoportjait
Év eleji körkérdésünkben arra kerestük a választ, melyek voltak tavaly a legfontosabb történések az IAB Hungary által felkarolt egyes szakterületeken,...
Az IAB Europe elhalasztja az Interact konferenciát
Az IAB Europe bejelentette, 2021-re halasztja legnagyobb éves rendezvényét, az Interactot. Az eredeti időpontban, 2020. június 3-án pedig egy virtuális...
Újra kétszámjegyű bővülést vártak a szakértők 2020-ra a digitális reklámköltésekben február végén
Az IAB Hungary március 11-én, az Evolution 2020 konferencia keretében mutatta be az Adexpect 2020 kutatását a digitális reklámpiac várható...
David Cohen lett az IAB elnöke
David Cohent, széles körben elismert reklámügynökségi vezetőt nevezték ki a szervezet új elnökének.
AdTech reggeli: az adatvilág kihívásai média és jogi szempontból
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.