Bemutatjuk tagjainkat: HD marketing
Kérdéseinkre Deli Norbert, a HD marketing társalapítója és szakmai vezetője válaszolt. (tovább…)
Milyen SEO adatforrások vannak, és melyek a legmegbízhatóbbak?
Papp Gábor SEO-szakértő, a The Pitch alapítójának vendégposztja a keresőoptimalizáláshoz szükséges adatok beszerzéséről. (tovább…)
Influencer workshopot tartott a Dentsu és az ATSG – tagi beszámoló
2019. június 6-án „Vége a türelmi időnek!” címmel tartott szakmai délelőttöt az influencer marketingről, illetve az azzal kapcsolatos jogi kihívásokról...
2022 végéig nulla százalék a reklámadó
Az Országgyűlés július 12-én elfogadta a T/6351. számú törvényjavaslatot az egyes adótörvények és más kapcsolódó törvények módosításáról, ami a reklámadó vonatkozásában két...
Új szakszótár az IAB Hungary honlapján
A digitális kommunikációs iparág közel 400 szakkifejezésének definíciójával új online szótár jelent meg az IAB Hungary gondozásában. A szócikkek összeállításában...
A digitális videóhirdetésekről beszélgetünk
Az 1/1 projekt keretében, a Kreatív OVA díjátadójához kapcsolódva járjuk körbe a témát. (tovább…)
Bemutatjuk tagjainkat: Prospecto
Kérdéseinkre Oggy Popov, a Proscpecto Group elnök-vezérigazgatója válaszolt. (tovább…)
Bemutatjuk tagjainkat: Growww Digital
Kérdéseinkre Dunder Krisztián, a Growww Digital társalapítója válaszolt. (tovább…)
Analitika munkacsoportot indít az IAB Hungary
Többször felmerült már, hogy miért nincsen platform az analitikával foglalkozó szakemberek számára. Az IAB Hungary keretében most e területen is...
IAB Café a reklámköltésekről – Novák Péter ajánlója
2019. június 17-én délután a Premier Kultcaféba várja az IAB Hungary az érdeklődő tagokat közös szakmázásra, beszélgetésre. A téma a...
Magyar siker az IAB Europe digitális reklámversenyén
Az IAB Europe MIXX Awards versenyén két magyar ezüst is született. (tovább…)
55 milliárd € felett az európai digitális reklámköltés – IAB Café a részletekről
Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9%-os növekedést jelent. (tovább…)