Digitális témák a Médiapiac konferenciáján
Június 5-6-án rendezi meg éves konferenciáját a Médiapiac szaklap. A digitális témák közül szemezgetünk. (tovább…)
IAB Café a digitális reklámköltésekről
Június 17-én rendezzük meg szakmai-kötetlen eseményünket, ahová az Interactról hozzuk a friss-ropogós európai adatokat. Már lehet jelentkezni! (tovább…)
100 milliárd dollár felett az amerikai digitális reklámköltés
2018-ban 107,5 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális piac, ami 22 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest, derül...
Folytatódik az 1/1 projekt: fókuszban az adatok
A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében. (tovább…)
IAB Europe: május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
Az IAB Europe bemutatta a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik...
1/1 digitális videóhirdetés: Ellentmondó szempontok, IAB Cafét szervezünk!
Lezárult 1/1 projektünk keretében a digitális videó fogalom felmérése, de a végleges fogalommagyarázat még nem készült el. Ennek az okait...
Sok digitális témával érkezik a Media Hungary
2019. május 7-8-án huszonnegyedik alkalommal találkozik a médiaszakma a Media Hungary keretében. A digitális témák közül szemezgetünk. (tovább…)
Bemutatjuk tagjainkat: Positive Adamsky
Kérdéseinkre Kéri Gábor, a Positive Adamsky ügynökségi csoport digital & social tagügynökségének vezetője válaszolt. (tovább…)
Keresik a legjobb webáruházat
Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer,...