Teljes a Reklámtorta!
A digitális szegmensről már március elején megvoltak az adatok, mostanra a televíziós piac számai is ismertté váltak, így teljes a...
A digitális szegmensről már március elején megvoltak az adatok, mostanra a televíziós piac számai is ismertté váltak, így teljes a...
A kormány 2017. május 3-án az iparág által korábban is elutasított, a piac egészére nézve károsnak minősített reklámadó mértékének emelését...
A MAKSZ-szal közös képzésünk májusban indul, és már most lehet jelentkezni. Részletek alább. (tovább…)
Újabb IAB Thematics képzést szervezünk. A téma ismét a programmatic, ezt az alkalmat azonban kifejezetten ügyféloldali szakembereknek ajánljuk. (tovább…)
Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz...
Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és...
Ambruszter Géza, az IAB Hungary reklámblokkolással foglalkozó Lost and Found munkacsoportjának vezetője az Evolution konferencián adott az adblockingról hazai helyzetképet...
Máth András márciustól látja el az ügyvezetői feladatokat, és Somogyi Endrétől veszi át a stafétát. (tovább…)
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...
Március 1-2-án Evolution konferencia. Afféle last minute ajánlóképp mini interjút készítettünk Csermely Ákos főszervezővel. (tovább…)