HOPPex Days of Programmatic – 2019. Június 4-5.
A HOPPex idén is megrendezi – már hagyományosnak mondható – eseményeit, a Seller és Buyer Day-eket a Centrál Médiában -...
A HOPPex idén is megrendezi – már hagyományosnak mondható – eseményeit, a Seller és Buyer Day-eket a Centrál Médiában -...
Június 5-6-án rendezi meg éves konferenciáját a Médiapiac szaklap. A digitális témák közül szemezgetünk. (tovább…)
Június 17-én rendezzük meg szakmai-kötetlen eseményünket, ahová az Interactról hozzuk a friss-ropogós európai adatokat. Már lehet jelentkezni! (tovább…)
Megszületett a Médiapiac június 5-6-án megrendezésre kerülő konferenciájának részletes programja. Az érdeklődők egy plenáris és négy szekció teremben találkozhatnak az...
2019. május 7-8-án huszonnegyedik alkalommal találkozik a médiaszakma a Media Hungary keretében. A digitális témák közül szemezgetünk. (tovább…)
A magyar digitális piac szereplőitől sem áll távol a nemzetközi jelenlét, egyre többen igyekeznek Magyarországon túlmutató üzletet építeni. Nekik szól...
Mi van a babzsákfotelen és a csocsóasztalon túl? Employer branding témában szervez tudásmegisztó délutánt tagunk, a HRENKO Digital Agency, amelyre...
Február 15-ig lehet early bird kedvezménnyel jelentkezni a február 27-28-án megrendezésre kerülő Evolution konferenciára. A rangos szakmai eseményre immár hetedik...
1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen...
November 12-én az influencer témával fogunk foglalkozni. (tovább…)