Harmadával nőtt a globális CTV-költés
A Pixalate jelentkezett 2022 első félévére vonatkozó adatokkal. Ezekből idézünk néhányat. (tovább…)
A Pixalate jelentkezett 2022 első félévére vonatkozó adatokkal. Ezekből idézünk néhányat. (tovább…)
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglaló útmutatóját a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel, hogy...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a makrogazdasági...