Skai: a retail és a közösségi médiás hirdetések vitték a második negyedévet
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglaló útmutatóját a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel, hogy...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a makrogazdasági...
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. A jelentés legfontosabb megállapításai: Annak ellenére, hogy a...
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a digitális...
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)