Két számjegyű növekedés az összes európai piacon
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a makrogazdasági...
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. A jelentés legfontosabb megállapításai: Annak ellenére, hogy a...
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a digitális...
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
Az IAB Europe az ezúttal online megrendezett Interacton mutatta be a tavalyi évre vonatkozó európai számokat. E szerint a digitális...
Az amerikai és a magyar adatok után elérhetővé váltak az Egyesült Királyság tavalyi számai is. Utóbbi piacon is válságállóbbnak bizonyult...