Ügynökségek előrejelzései 2023-ra: táguló videós univerzum, növekvő search és óvatos optimizmus
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
Az IAB UK és a PwC adatai alapján 2022 első félévében 12,52 milliárd fontot költöttek a brit hirdetők digitális kommunikációra,...
A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már az ötödik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a...
Az e-kereskedelemre és a retail mediára vonatkozó globális előrejelzéssel jelentkezett a GroupM, az alábbiakban ebből szemezgetünk. A 2022-es év szava a...
A Pixalate jelentkezett 2022 első félévére vonatkozó adatokkal. Ezekből idézünk néhányat. (tovább…)
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglaló útmutatóját a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel, hogy...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...