Influencer Insight Hungary 2024: IAB Cafén mutatjuk be az első hazai, 360 fokos influencermarketing-kutatásunkat
Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac,...
Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac,...
Az Európai Bizottság és a tagállami hatóságok Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózata (CPC) 2023 novemberében indított közös akciót influenszerek marketingtevékenységének vizsgálatára. A...
Azt mindenki tudja, hogy az influencer marketing gyorsan fejlődik, és egyre több pénz áramlik ebbe az iparágba, de hogy mennyi,...
Az influencer marketing terjedésével egyre égetőbb témává vált a pontos mérhetőség és tervezhetőség kérdése. A tavaly áprilisi IAB Cafén például...
„… és minden követ megmozgatunk, hogy ebben segítsük az Adex Munkacsoport munkáját. Ha pedig ehhez a tervezett kutatási anyagunk is...
„Nem is olyan régen, júniusban foglalkoztunk legutóbb az influenszer marketing témájával, de mivel épp akkor zajlott a GVH 2017-es útmutatójának...
Mi folyik a TikTokon, és mi van mögötte? Kérdések és válaszok kereskedelmi szemszögből, panelbeszélgetés formájában az IAB Europe szeptember 27-i...
A fenti kérdésre kereste a választ az IAB Hungary Influencer munkacsoportja június 15-i szakmai délelőttje keretében. Az influencerek és a...