8,4 százalékkal nő a globális digitális költés
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
Január első hetében rendezték meg a CES technológiai, innovációs és elektronikai expót Las Vegasban, amely minden évben azon gondolat köré...
Az e-kereskedelemre és a retail mediára vonatkozó globális előrejelzéssel jelentkezett a GroupM, az alábbiakban ebből szemezgetünk. A 2022-es év szava a...
Megérkeztek a globális ügynökségi hálózatok szokásos év végi előrejelzései, amelyeket ezúttal egységesen december 9-én mutattak be. Ezekből szemezgetünk. (tovább…)
Az ügynökségi holdingok évről-évre, akár évente többször is kiadnak előrejelzést a reklámköltés alakulásáról. Decemberben jellemzően egy napon teszik elérhetővé az...
Bécsben, az impozáns Liechtenstein-palotában tartja idén Digital Media Europe konferenciáját a WAN-IFRA nemzetközi lapkiadói szakmai szervezet. A második napon a...
A BuzzFeed-ről mindenkinek megvan a véleménye, aki valamennyire járatos az online médiában. A közösségi hír- és szórakoztató tartalmat szolgáltató médiavállalat...
Last minute készültem Bukarestbe, a június 11-12-i ICEEfest konferenciára, de minden patent módon alakult, és jó szívvel mondhatom, hogy le...
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az IAB Europe tanulmányának megjelenése kapcsán igyekeztem történelmi...