Segíts felmérni a programmatic helyzetét – töltsd ki a kérdőívet!
A közelmúltban megjelent AdEx 2021 tanulmány szerint az európai digitális hirdetési piacon jelenleg a programmatic jár az élen: a non-social...
A közelmúltban megjelent AdEx 2021 tanulmány szerint az európai digitális hirdetési piacon jelenleg a programmatic jár az élen: a non-social...
Az IAB Europe kutatása arra keresi a választ, a hirdetők és ügynökségek hogyan menedzselik a programmatic hirdetéseiket. (tovább…)
Megjelent az IAB Europe éves programmatic kutatásának 2021-es kiadása, amely szokás szerint a szegmens hajtóerőivel, a fejlődés akadályaival, valamint az...
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról osszák...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB Tech...
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése...
Május 6-án került sor az IAB Europe idei első Virtual Programmatic Day rendezvényére, amelyre több mint 700 szakmabeli volt kíváncsi. ...
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság,...
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...