SEM
Keresőmarketing. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A tartalomhoz komment, bejegyzés formájában érkezett felhasználói visszajelzések tartalmi megítélése, elemzése (pozitív, negatív, semleges). (tovább…)
Szerver oldali hirdetés beillesztés. (tovább…)
Annak a mérőszáma, hogy egy brand mennyire uralja a beszélgetést a saját iparágában. (tovább…)
Rövid, online videós tartalom (tovább…)
Csúszó, mozgó hirdetés. (tovább…)
Intelligens Display hálózati kampány. (tovább…)
A közösségi média összefoglaló megnevezése. (tovább…)
Megoldás, ami lehetővé teszi a médiavásárlók számára, hogy a lehető legalacsonyabb áron licitáljanak és szerezzenek felületeket, miközben a kiadók hosszú...
Olyan technológiai platform, amely lehetővé teszi az online kiadók és a DOOH (digital out-of-home) médiatulajdonosok számára a hirdetési készlet kezelését,...
Hirdetési eszköz. (tovább…)
Azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozó információ. (tovább…)