Megjelent az IAB új, hazai podcastpiaci kiadványa
Kik, miért és hogyan hallgatnak ma podcastet hazánkban? Hogyan viszonyulnak a különböző műsorokhoz, a hirdetésekhez és a reklámozott márkákhoz? Mely...
Kik, miért és hogyan hallgatnak ma podcastet hazánkban? Hogyan viszonyulnak a különböző műsorokhoz, a hirdetésekhez és a reklámozott márkákhoz? Mely...
Olyannyira, hogy népszerűségük lassan nagyobb lesz, mint a hagyományos influencereké, derül ki a Magna és a Vox Media kutatásából. (tovább…)
Ötödik alkalommal készítette el a Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közös Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét...
The Infinite Dial 2023 címmel idén is elkészült az Edison Research piackutató jelentése, amely 1998 óta végez méréseket, készít kutatásokat...
A Magna Media Trials divíziója és a Spotify közösen vizsgáltak egy eddig kevésbé feltárt fogyasztói viselkedést: a digitálisaudio-tartalmak közös hallgatását...
A hazai piacot reprezentatív módon elsőként az IAB Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC piackutató mérte fel 2021-ben. Ebből a kutatásból...
A piacot reprezentatív módon elsőként az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató Intézet mérte fel 2021-ben. Ebből a...
A Streaming TV új korszaka címmel készített kutatást a Magnite, amely öt európai országban vizsgálta, hogyan alakítják, befolyásolják a hirdetések...
Az IAB Hungary idén egy átfogó display kutatást tervez, amelynek kettős célja van. Egyrészt szeretnénk megérteni, hogy a piaci szereplők (médiatulajdonosok, ügynökségek,...
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)