Sztenderdizálás, rich media, edukáció – A Mobil munkacsoport bemutatkozik
Mottó: Csak azt nem vállalhatjuk be, hogy képletet rakjunk össze, ami segít kiszámolni x-ből a mobil évének értékét. Minden másra...
Mottó: Csak azt nem vállalhatjuk be, hogy képletet rakjunk össze, ami segít kiszámolni x-ből a mobil évének értékét. Minden másra...
Elsőre meghökkentőnek tűnhet az állítás, hogy a jog izgalmas, az IAB Policy munkacsoportjának vezetője viszont pontosan ezt állítja. Balogh Virággal...
Rusvai Richárd, a Sztenderdizálás munkacsoport vezetője segítségével jártuk körbe azt, hogy milyen egységesítési törekvések vannak jelen a digitális piacon. A...
Bódi Tamással, a Viewability munkacsoport vezetőjével nemrégiben interjú készült a Digitalhungary-n, alább pedig bemutatjuk őt, a munkacsoportot, az eddigi eredményeket...
A reklámblokkolás jelenleg az egyik legjelentősebb kihívás a digitális kommunikációs piac számára. A jelenség vizsgálatára, megértésére munkacsoport is alakult az...
Folytatódik az IAB munkacsoportjairól szóló sorozatunk, ezúttal Bognár Vera és az Oktatási munkacsoport mutatkozik be. A szakemberrel a a Digitalhungary.hu...
A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése alapján új vezetők kerültek az AdEx, a Kutatási, a Mobil, a...
Az IAB új pályázatokat írt ki 7 munkacsoport vezetői posztjára. Az IAB Hungary működését végigkíséri a különböző munkacsoportok tevékenysége. Munkájukat többnyire komoly...
IAB munkacsoport-vezetői pályázatok Az IAB Hungary megújítja a keretei között működő munkacsoportok tevékenységét. A változtatások célja, hogy a szakmai körök a...