Teljesítmény- és elérésnövelés a harmadik feles sütik utáni világban
Szeptember hónapban az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és...
Szeptember hónapban az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és...
Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön...
A Google tegnapi bejelentése nem érte váratlanul az iparágat. Ez egyébként nem az első alkalom, hogy a határidőt kitolják. (tovább…)
IAB, TCF, CMP, FLoC, DSA, GDPR... Röviden így írhatnánk le, mi minden tartja lázban jelenleg az Adat munkacsoportot. Hogy mi...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
Ne maradj le! Jelentkezz te is az IAB Europe Virtual Town Hall eseményére, melynek keretében a Google válaszol a privacy...
A megkérdezett iparági szereplők 75 százaléka szerint nagyon fontos vagy egyenesen kritikus, hogy megtalálják a harmadik feles cookie-k alternatíváját, ugyanakkor...
A Firefox bejelentette, hogy blokkolja az IAB DigiTrust azonosítóját.
Október 1-jén az Európai Unió Bírósága (EUB) úgy döntött, egy előre bepipált checkbox jóváhagyása nem tekinthető elegendő indoknak cookie tárolásához. ...