IAB: ingyen kiadvány segíti a digitális transzformációt
Az AIB Europe, a digitális reklám ökoszisztéma vezető európai ipari szövetsége ma megjelentette a Digital Transformation Playbook első kiadását.
Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary
Mindkét kiadvány letölthető a Dokumentumtárunkból.
Hol a határ a fogyasztók és a cégek érdekében gyűjtött adatmennyiség között?
Somogyi Fanni mesterszakos kategóriában nyerte meg az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről versenyét.
“2017 őszén nagyon hot topic volt az influencerek megjelenése”
Első alkalommal hirdette meg versenyét a legjobb digitális témájú szakdolgozatok számára az IAB Hungary. Az alapszakos kategória nyertesével, Szaller Dáviddal...
A Z generáció meglepően tudatosan áll az influencer témához
Az IAB Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről versenyének különdíjasával, Buzás Jankával beszélgettünk.
IAB Europe: a DigiTrust tiltása korlátozza a fogyasztók döntését
A Firefox bejelentette, hogy blokkolja az IAB DigiTrust azonosítóját.
Bemutatjuk tagjainkat: Skivak
Kérdéseinkre Pete Gábor, a Skivak operatív menedzsere válaszolt. (tovább…)
131 CMP sikerrel átment az IAB megfelelőségi tesztjén
CMP Validator eszközt tett közzé a IAB Europe. A Chrome kiegészítőként futtatható szoftver bármely weboldal CMP-analízisét el tudja végezni, és...
100 milliárd fölé kúszik a programmatic költés
Globális előrejelzést adott ki a Zenith, amely szerint jövőre már a digitális médiafelületek 69 százalékával programmatic rendszereken keresztül kereskednek. (tovább…)
Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
A szakmai zsűri egy különdíjat is odaítélt.
Bemutatjuk tagjainkat: Intren
Kérdéseinkre Gandera Balázs, az Intren ügyvezetője válaszolt. (tovább…)
Mit jelent az 5G a hirdetési piac számára?
Az IAB UK videós munkacsoportjának tagjai azt járták körbe, hogy mit jelent a - limitáltan, de már itthon is elérhető...