Így bővült az amerikai és a brit digitális reklámpiac
Az amerikaiak örülnek a bővülésnek, de a lassulás jeleire figyelmeztetnek, a britek pedig díjazzák, hogy a Brexit ellenére megmaradt a...
Bemutatjuk tagjainkat: WM Music Distribution
Kérdéseinkre Sebestény-Gallasz Enikő, a WM Music Distribution ügyvezető igazgatója válaszolt. (tovább…)
Social listening az elégedett ügyfelekért
Ausztriában is elrajtolt a Neticle első szakmai rendezvénye, ahol arra keresték a választ, milyen út vezet az ügyfelek teljes elégedettségéhez.
Nagy bővülés előtt a podcast piac
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac...
A social media válik a harmadik legjelentősebb hirdetési csatornává
Két ügynökségcsoport is nemrégiben jelentette meg reklámköltés-előrejelzését: a Zenith globális fókusszal, míg a Magna az amerikai piacra vonatkozóan. Ezekből szemezgetünk. ...
Új vezető az IAB Hungary élén
2019 október közepétől Fináczy Dóra váltja Máth Andrást az IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. (tovább…)
Hirdetői összefogás a cross-media mérések területén
Globális kezdeményezés indult a World Federation of Advertisers (WFA) vezetésével, a legnagyobb márkatulajdonosok összefogásával. (tovább…)
Megjelent az IAB Hungary DataHouse októberi frissítése
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...
Blockchain Demystified: elérhető a webinárium felvétele
Szeptember 26-án került sor az IAB Europe webináriumára a blockchain világáról, amelynek felvétele immár visszanézhető a szervezet honlapján. (tovább…)
Európai döntés egy előre bepipált jóváhagyásról
Október 1-jén az Európai Unió Bírósága (EUB) úgy döntött, egy előre bepipált checkbox jóváhagyása nem tekinthető elegendő indoknak cookie tárolásához. ...
Virtual Programmatic Day: már több mint 10 ismert előadóval
Európa kihagyhatatlan programmatic eseménye visszatér: a népszerű szakmai rendezvénysorozat következő részére november 19-én délután kerül sor. Az IAB Europe már...
Nagy HR-kihívások a digitális piacon
Human Capital in the Digital Environment címmel jelentetett meg kutatást az IAB Europe. Mivel az oktatás nem követi le a...