Az időjárás, a foci vb és a forint gyengülése érződik a neten (JAVÍTOTT POSZT)
Megérkeztek a DKT júniusi toplistái. ***FIGYELEM! A 15+ napi átlag domain alapú toplista 2018. július 11-én javításra került. A 2018. július...
Európa-szerte óriásit nőtt a mobilreklám-költés
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Megújultak a toplisták a DKT.hu-n
2018 márciusától megújultak a DKT által kiadott toplisták. Az OverNight-mérésre való áttéréssel párhuzamosan mind a valós felhasználók (RU) számának becslése,...
Munkatársat keres az IAB
Az IAB Hungary irodája keres támogató munkatársat vagy szerződéses partnert a megnövekedett feladatmennyiség miatt. Alább a részletek! (tovább…)
Keresőmarketingeseknek indult új platform
A ppcpro.hu egy Facebook-oldalból nőtte ki magát, melyet Bay Áron (Mito) indított még korábban. (tovább…)
Programmatic témájú rendezvény az IAB-tól
Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:) (tovább…)
Megvannak a részletes digitális reklámköltés adatok
Az IAB Hungary által közölt sarokszámok eddig is ismertek voltak, most néhány további részlettel szolgálunk. (tovább…)
Rekord szinten az amerikai digitális reklámköltés
Az IAB számai alapján 88 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális reklámköltés 2017-ben, és a mobil már a bevételek...
“A vállalati digitalizáció elsősorban HR, és csak másodsorban technológiai kérdés”
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítója kapcsán feltett kérdéseinkre ezúttal Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési...
“Olyannak, hogy ‘digitális divízió’ szvsz nincs értelme”
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítójára meg is érkezett az első válasz Soós Gergely részéről, aki tagcégünk, a...
Az IAB Tech Lab megszerezte a DigiTrustot
Ezúttal egy izgalmas, a sztenderdizálást és a felhasználói élményt egyaránt érintő nemzetközi hírrel érkezünk. (tovább…)