Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...
Az Európai Unió Bírósága (EUB) 2024. március 7-én hozott ítéletet az IAB Europe 2022. februári fellebbezésével kapcsolatban, amelyet még a...
Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az...
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést...
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
"Amikor egy interjúalany a kisállatáról kezdett beszélni, gyakran rengeteg emlék, mély érzelmek is előkerültek, amelyek nagyon sokat hozzáadtak a kutatásomhoz;...
"Kíváncsi voltam a gyakorló szakemberek véleményére a dolgozatomat illetően, hiszen egyetemi keretek között viszonylag kevés piaci visszajelzést kapunk. Másrészt a...
Március 22-én, péntek délelőtt adtuk át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatunk nyerteseinek járó díjakat az Atmedia...
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, az alábbiakban a fontosabb adatok közül emeltünk ki...
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi...