Bővült az IAB Hungary tagsága
2018 ősze óta folyamatos a bővülés, immár 86 tagnál járunk. (tovább…)
2018 ősze óta folyamatos a bővülés, immár 86 tagnál járunk. (tovább…)
A magyar digitális piac szereplőitől sem áll távol a nemzetközi jelenlét, egyre többen igyekeznek Magyarországon túlmutató üzletet építeni. Nekik szól...
1/1 projektünk keretében most a digitális videó fogalmát járjuk körbe. Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója, az R-Time vezetője...
Kérdéseinkre Négyesi Tamás, a Mediator üzletfejlesztésért felelős vezetője válaszolt. (tovább…)
Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét, és most a digitális videó témaköréhez várjuk a szakértők válaszait....
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot. (tovább…)
Elkészült a második 1/1 vizsgálatunk összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg...
Kérdéseinkre Szabó Zsolt, a Special Effects Media CEO-ja válaszolt. (tovább…)
2019. február 4-ei ülésén Kékesi Zsuzsát (HVG) választotta elnöknek az IAB Hungary médiaszekciója, miután dr. Láng Zoltán lemondott a megbízatásról,...
2019 első negyedévében indul az Iab.hu weboldalon az új szolgáltatás, amely a tagokat és a szolgáltatásaik iránt érdeklődő cégeket egyaránt...