Szponzorálás
Marketing együttműködés, jellemzően kevésbé hangsúlyos megjelenésért cserébe, mert a fő motiváció valamilyen jó célnak a segítése. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Marketing együttműködés, jellemzően kevésbé hangsúlyos megjelenésért cserébe, mert a fő motiváció valamilyen jó célnak a segítése. (tovább…)
A digitális kampányok egyik alapvető módszere. (tovább…)
Más néven listaár vagy rate card cost. Egy adott médium saját hirdetési felületeire, illetve hirdetési sávjaira vonatkoztatott árlistája.
Vannak influencerek, akik tartalomgyártónak nevezik magukat – az influencer kifejezésről bővebben itt találsz meghatározást.
Jogi kategória piaci szereplők meghatározására. (tovább…)
Médiapiaci alapfogalom. (tovább…)
A programmatic ökoszisztéma adatkezelő technológiáját nyújtó szereplők. (tovább…)
Az az összes adat, amit más gyűjtött más oldalakon, és más forrásokból, mi pedig megvásároljuk és felhasználjuk. (tovább…)
Egy ThruPlay-megtekintés átlagos költsége (tovább…)
Olyan influencer, aki a TikTok (korábban Musical.ly) platform keretén belül készít és publikál tartalmakat, rövid formátumú videókat.
A Google megoldása a third-party cookie-k kivezetése utáni időszakra. (tovább…)
Technológiai felület (szoftver) az automatizált hirdetésekhez. (tovább…)