C2C
Felhasználók egymás közötti kereskedelmére épülő üzleti modell. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A CDP-k a marketing eszközei, amelyek a meglévő közönséggel történő kommunikációt segítik. (tovább…)
Csatorna, médium, szolgáltató. (tovább…)
Hasonló tulajdonságú csoportok elkülönítése és klaszterekbe rendezése. Szegmentációs elemzésnek, taxonómiai elemzésnek vagy klaszterezésnek is nevezhető. (tovább…)
Olyan smart (okos) televíziós készülék, amely közvetlenül vagy valamilyen eszközökön keresztül csatlakozik az internethez. (tovább…)
A hirdetési felület tartalma alapján célzó reklám. (tovább…)
A legtöbb hirdetési hálózatban alapértelmezett célzási eljárás, aminek az alapját az oldalak és a rajtuk elérhető tartalmak kategorizálása szolgáltatja. ...
A Cost Per Completed View kifejezés rövidítése. Az az összeg, amit a hirdető fizet minden egyes videó megtekintés után.
Százalékos elérés költsége. (tovább…)