Új ügyvezetőt igazolt az amerikai IAB
David Cohen április óta elnökként tevékenykedett a digitális szakmai szervezetnél, ahol a 13 év után távozó Patrick Dolant váltotta. Most...
David Cohen április óta elnökként tevékenykedett a digitális szakmai szervezetnél, ahol a 13 év után távozó Patrick Dolant váltotta. Most...
Az IAB idén hatodik alkalommal kérdezte meg a vásárlói és értékesítői oldalt várakozásairól a koronavírus sújtotta piacon, és a legutóbbi...
Az IAB hat európai piac mellett az Egyesült Államokat és latin-amerikai országokat is felmért, emellett ázsiai adatok is kerültek a...
Az IAB és a PwC negyedik alkalommal összesítette a podcast szegmens bevételeit, és ez alapján úgy látszik, 2020-ban - a...
Az IAB közzétette az elmúlt évre és az idei első negyedévre vonatkozó számokat, emellett a koronavírus hirdetéspiaci árakra gyakorolt hatását...
Az amerikai IAB áprilisban is megvizsgálta, hogyan változik a márkák médiahasználata, költése és üzeneteik kreatív megfogalmazása a koronavírus miatt. (tovább…)
A USC Center for the Digital Future és az IAB jelentkezett izgalmas kutatással az Egyesült Államokban. Azt vizsgálták, hogyan alakítja...
Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen...
Project Rearc néven indított új kezdeményezést a szakmai szervezet, amelyhez máris 1200 médiás és marketinges vezető csatlakozott. A cél a...
Patrick Dolan 2020 júniusában távozik a pozícióból, saját projektjeivel fog foglalkozni.