12,2 százalékkal nőtt az amerikai digitális piac
A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére két számjegyű növekedést produkált tavaly az amerikai digitális reklámpiac, derül ki az IAB számaiból. (tovább…)
A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére két számjegyű növekedést produkált tavaly az amerikai digitális reklámpiac, derül ki az IAB számaiból. (tovább…)
Az IAB Hungary 2021. április 19-én délután mutatja be tagjai és a Hirdetői Klub számára a 2020-as reklámköltésekről és a...
Január 14-én mutatta be idei első előrejelzését Daniel Knapp, az IAB Europe vezető közgazdásza. (tovább…)
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...
Az IAB idén hatodik alkalommal kérdezte meg a vásárlói és értékesítői oldalt várakozásairól a koronavírus sújtotta piacon, és a legutóbbi...
Az IAB és a PwC negyedik alkalommal összesítette a podcast szegmens bevételeit, és ez alapján úgy látszik, 2020-ban - a...
Az IAB közzétette az elmúlt évre és az idei első negyedévre vonatkozó számokat, emellett a koronavírus hirdetéspiaci árakra gyakorolt hatását...
150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.
Az IAB Europe az ezúttal online megvalósult Interact konferencia keretében mutatta be a 2019-es európai digitális reklámköltési adatokat, valamint az...
Az amerikai IAB áprilisban is megvizsgálta, hogyan változik a márkák médiahasználata, költése és üzeneteik kreatív megfogalmazása a koronavírus miatt. (tovább…)