IAB US: Több mint negyedével nőtt a podcast médiacégek reklámbevétele tavaly
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
The Infinite Dial 2023 címmel idén is elkészült az Edison Research piackutató jelentése, amely 1998 óta végez méréseket, készít kutatásokat...
A meggondolatlan szabályozás sokkal inkább gátja lehet az adatok okos, felhasználók számára is előnyös felhasználásának – figyelmeztet az amerikai IAB,...
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek számát...
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
2018-ban 107,5 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális piac, ami 22 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest, derül...
Az IAB számai alapján 88 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális reklámköltés 2017-ben, és a mobil már a bevételek...