2006 óta nem nőtt ekkorát az amerikai digitális piac
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. A jelentés legfontosabb megállapításai: Annak ellenére, hogy a...
Hogyan alakult 2021-ben a digitális reklámpiac? Mi várható idén a gazdasági kihívások és az ukrán-orosz háború árnyékában? Az eseményt ezúttal online...
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a digitális...
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
Az IAB Europe az ezúttal online megrendezett Interacton mutatta be a tavalyi évre vonatkozó európai számokat. E szerint a digitális...
Az amerikai és a magyar adatok után elérhetővé váltak az Egyesült Királyság tavalyi számai is. Utóbbi piacon is válságállóbbnak bizonyult...
IAB Café keretében mutatta be az IAB Hungary a 2020-as digitális költési adatokat, valamint az idei várakozásokat. A viharfelhők még...
110,2 mrd Ft-ot költöttek a hirdetők 2020-ban reklámozásra a digitális térben, ami az előző évhez képest 5%-os növekedést jelent -...