Egy éves az OverNight: helyzetkép és tapasztalatok
Egy évvel ezelőtt, 2018. március 1-jén egy újabb mérföldkövéhez érkezett meg a hazai digitális közönség- és forgalommérés. A napi szintű...
1/1 – crossmedia vélemények összefoglalása
Elkészült a második 1/1 vizsgálatunk összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg...
IAB Hungary: 14%-os bővülés 2018-ban, 13%-ot várnak a szakértők 2019-re a digitális reklámköltésekben
Az IAB Hungary február 27-én, az Evolution 2019 konferencia keretében számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól és bemutatta Adexpect...
7,7 százalékkal nőtt a reklámpiac
A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel - IAB Hungary, MRSZ-OOH, MEME, MLE, DIMSZ, RAME, HEROE - közösen ismét az Evolution konferencián mutatta...
Rendezvényajánló: employer branding a buzzwordön túl
Mi van a babzsákfotelen és a csocsóasztalon túl? Employer branding témában szervez tudásmegisztó délutánt tagunk, a HRENKO Digital Agency, amelyre...
Bemutatjuk tagjainkat: Special Effects Media
Kérdéseinkre Szabó Zsolt, a Special Effects Media CEO-ja válaszolt. (tovább…)
Új elnök a Médiaszekció élén
2019. február 4-ei ülésén Kékesi Zsuzsát (HVG) választotta elnöknek az IAB Hungary médiaszekciója, miután dr. Láng Zoltán lemondott a megbízatásról,...
Indul az IAB Hungary szolgáltatás tára
2019 első negyedévében indul az Iab.hu weboldalon az új szolgáltatás, amely a tagokat és a szolgáltatásaik iránt érdeklődő cégeket egyaránt...
Ismét Sopov István az IAB Hungary elnöke
Az IAB január 15-én tartott tisztújító taggyűlést. (tovább…)