“A kényelmi funkciónak szánt megoldások most szinte elengedhetetlenné váltak”
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Molnár...
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Molnár...
Megszületett az IAB Hungary összevont, 2019-2020-as Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatának eredménye. (tovább…)
Az IAB Hungary 2019. júniusában alakította meg analitika munkacsoportját, melynek vezetését idén februárban Deli Norbert vette át Buják Zitától....
Az IAB Hungary 2019. márciusában alakította meg influenszer munkacsoportját, melynek vezetését idén februárban Dr. Kapi Anikó...
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő Yasar Umut helyére. (tovább…)
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány...