IAB Café LIVE: így lesznek még pontosabb Adex adatok
Végül, de nem utolsósorban a fontos piaci adatokat publikáló Adex munkacsoport szeptember 15-i programját mutatjuk be a nyílt napunk előtt....
Végül, de nem utolsósorban a fontos piaci adatokat publikáló Adex munkacsoport szeptember 15-i programját mutatjuk be a nyílt napunk előtt....
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a digitális...
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
Az IAB Europe az ezúttal online megrendezett Interacton mutatta be a tavalyi évre vonatkozó európai számokat. E szerint a digitális...
Az amerikai és a magyar adatok után elérhetővé váltak az Egyesült Királyság tavalyi számai is. Utóbbi piacon is válságállóbbnak bizonyult...
IAB Café keretében mutatta be az IAB Hungary a 2020-as digitális költési adatokat, valamint az idei várakozásokat. A viharfelhők még...
110,2 mrd Ft-ot költöttek a hirdetők 2020-ban reklámozásra a digitális térben, ami az előző évhez képest 5%-os növekedést jelent -...
A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére két számjegyű növekedést produkált tavaly az amerikai digitális reklámpiac, derül ki az IAB számaiból. (tovább…)
Az IAB Hungary 2021. április 19-én délután mutatja be tagjai és a Hirdetői Klub számára a 2020-as reklámköltésekről és a...