A viewability nem új fétis, hanem az első lépés egy új értékrend felé
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az
Elítélem azokat a szolgáltatókat, akik üzleti gyakorlatukkal korlátozzák a netsemlegesség elvét! Cöfködés helyett javaslom mindenkinek, aki a...
Kedves Barátaink! Nincs két hónapja, hogy február 4-én beköszöntünk IAB Hungary bloggal. Azóta megdupláztuk az IAB Hungary Facebook-követőinek számát,...
Az amerikai felnőttek már 2013-ban többet interneteztek, mint amennyit a tévét nézték, 2014-ben pedig az Egyesült Királyságban is a...
- Ha gyakorló online médiás vagy marketinges vagy, és csillogóra políroznád a tudásodat. - Ha már beleástad magad az online-ba, de jó...
Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye az Interact vándorkonferencia, amit idén...
A Digital Hungary-vel együttműködésben az IAB Hungary Blog magvasabb posztjai mostantól rövidített változatban megjelennek az
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy...
Akinek még nincs programja február 11-ére, szerdára, annak javasoljuk, hogy nevezzen be Endre barátunk illusztris társaságban való...