Körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
Év eleji körkérdésünkben arra kerestük a választ, melyek voltak tavaly a legfontosabb történések az IAB Hungary által felkarolt egyes szakterületeken,...
Mindkét kiadvány letölthető a Dokumentumtárunkból.
Az influencer marketing napjaink egyik legtöbbet említett marketing eszköze. Ennek ellenére előadásokban, találkozókon, szakmai anyagokban gyakran tapasztaljuk, hogy időnként mást...
Többször felmerült már, hogy miért nincsen platform az analitikával foglalkozó szakemberek számára. Az IAB Hungary keretében most e területen is...
Az IAB elnöksége áprilisban úgy döntött, hogy az egyre növekvő adatipar támogatására szakmai csoportot szervez. (tovább…)
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
"Akik szeretik, nem igazán engedik, hogy önmaga legyen. Akik meg nem szeretik, azok vagy nem ismerik, vagy nem hisznek a...
Mottó: Csak azt nem vállalhatjuk be, hogy képletet rakjunk össze, ami segít kiszámolni x-ből a mobil évének értékét. Minden másra...
Elsőre meghökkentőnek tűnhet az állítás, hogy a jog izgalmas, az IAB Policy munkacsoportjának vezetője viszont pontosan ezt állítja. Balogh Virággal...