AdTech reggeli: az adatvilág kihívásai média és jogi szempontból
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.
Az Offerista és a Prospecto ügyfelek ezentúl legalább 39,5 millió fogyasztó érhetnek el Európa-szerte.
Közeleg az év vége, így ebben a rendhagyó postban tekintünk vissza arra, hogy mi is történt az IAB Hungary körül...
Mindkét kiadvány letölthető a Dokumentumtárunkból.
Kérdéseinkre Pete Gábor, a Skivak operatív menedzsere válaszolt. (tovább…)
A szakmai zsűri egy különdíjat is odaítélt.
Kérdéseinkre Gandera Balázs, az Intren ügyvezetője válaszolt. (tovább…)
Kérdéseinkre Sebestény-Gallasz Enikő, a WM Music Distribution ügyvezető igazgatója válaszolt. (tovább…)
2019 október közepétől Fináczy Dóra váltja Máth Andrást az IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. (tovább…)
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...