Megjelent az IAB Hungary DataHouse októberi frissítése
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...
A digitális nomád táborokat szervező The Paradise Project alapítóit arról kérdeztük, hogyan sikerültek az eddigi útjaik és mit terveznek a...
Az IAB Hungary Videó munkacsoportjának gondozásában elkészült a videóhirdetési piac leggyakrabban használt szakkifejezéseinek gyűjteménye.
Kérdéseinkre Farkas Dániel, a Star Network társalapítója és szakmai vezetője válaszolt. (tovább…)
Kérdéseinkre Kassitzky Attila, a DOT Creative ügyvezető igazgatója válaszolt. (tovább…)
Az influencer marketing napjaink egyik legtöbbet említett marketing eszköze. Ennek ellenére előadásokban, találkozókon, szakmai anyagokban gyakran tapasztaljuk, hogy időnként mást...
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit. Új táblazatként bekerültek a böngészők, operációs rendszerek...
Kérdéseinkre Deli Norbert, a HD marketing társalapítója és szakmai vezetője válaszolt. (tovább…)
Papp Gábor SEO-szakértő, a The Pitch alapítójának vendégposztja a keresőoptimalizáláshoz szükséges adatok beszerzéséről. (tovább…)
2019. június 6-án „Vége a türelmi időnek!” címmel tartott szakmai délelőttöt az influencer marketingről, illetve az azzal kapcsolatos jogi kihívásokról...