Megállapodás született a digitális szolgáltatásokról szóló törvényről
Megállapodott a DSA-ról az Európai Tanács és az Európai Parlament, a törvény elfogadását követően legkésőbb 2024. január 1-jén lép életbe. ...
Megállapodott a DSA-ról az Európai Tanács és az Európai Parlament, a törvény elfogadását követően legkésőbb 2024. január 1-jén lép életbe. ...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Szabó Ákos az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik idei győztese. A szakdolgozatát divatos témában, az...
Az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik győztese, Koblencz Dóra az online szájreklám és a nonprofit...
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a...
Az IAB Europe április 1-jén benyújtotta a belga adatvédelmi hatóság (DPA) számára az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszerével (TCF) kapcsolatos cselekvési...
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes,...
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. A jelentés legfontosabb megállapításai: Annak ellenére, hogy a...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
A belga adatvédelmi hatóság (DPA) határozata megállapította, hogy „az IAB Europe által kidolgozott átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) nem felel...