MRSZ felmérés: A kommunikációs piaci döntéshozók véleménye a 0%-os reklámadóról
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban...
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban...
Zöld honlap, zöld holnap – ezzel a szlogennel indította útjára a Neo Interactive legújabb kezdeményezését. A digitális ügynökség által létrehozott...
A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve ismét egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal annak érdekében, hogy legalább újabb...
Ezt a hangzatos címet viseli a Tiktok és a TBWA közös trendösszefoglalója, amelyet tagjaink számára elérhetővé is tettünk dokumentumtárunkban.
A Dentsu ismét megjelentette a már 14 éve hagyománnyá vált, a következő esztendőre vonatkozó médiatrend előrejelzését, amelyben a technológiai...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele (44%) nézett filmeket...
A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már a hatodik alkalommal készíti el a szövetség Barométer...
Az Európai Bizottság szeptember 6-i döntésével első alkalommal minősített a digitális piacokról szóló jogszabály értelmében kapuőrré hat szolgáltatót. Ezek az Alphabet, az Amazon,...
Az Ofcom hatodik éve készíti el Media Nations névre keresztelt kutatási jelentését, amelynek célja, hogy azonosítsa a legfontosabb trendeket a...