Öt év alatt duplájára nőtt az európai digitális reklámpiac
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés,...
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés,...
A digitális szelet 31,71 százalékkal továbbra is a legnagyobb. (tovább…)
Az IAB Hungary az Evolution konferencián jelentette be, hogyan alakult 2017-ben a digitális reklámköltés. Emellett idén is elkészült a piaci...
Az IAB és a PwC US a 2017 első félévére vonatkozó számokkal jelentkezett nemrégiben. (tovább…)
2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora (NORI), amely 24 médiatulajdonos és saleshouse tagjának bevallásása alapján...
Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés...
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
A digitális szegmensről már március elején megvoltak az adatok, mostanra a televíziós piac számai is ismertté váltak, így teljes a...
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...