Több a streamelő, mint a kábeltévéző Amerikában
Komoly mérföldkövet jelent az idei nyár a streamingszolgáltatók számára: júliusban fordult elő először, hogy az amerikaiak többet nézték képernyőiken a...
Komoly mérföldkövet jelent az idei nyár a streamingszolgáltatók számára: júliusban fordult elő először, hogy az amerikaiak többet nézték képernyőiken a...
A következő hetekben új keresés-frissítéseket vezet be a Google, hogy a felhasználók könnyebben találjanak rá a minőségi tartalmakra. Az...
Az egyre nagyobb versenyt diktáló amerikai piac arra készteti a streaming szolgáltatókat, hogy újabb és újabb utakat keressenek az előfizetők...
Elkészítette a legtöbb követővel rendelkező magyar TikTok-csatornák Top50-es listáját a Star Network Influencer Ügynökség. A nem hivatalos adatforrásból származó, mostanra...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az...
Augusztus elején jelentette be a digitális hirdetési piacon szereplő Aleph Group, hogy globális értékesítési partnerséget kötött a Reddit közösségi oldallal....
A Google tegnapi bejelentése nem érte váratlanul az iparágat. Ez egyébként nem az első alkalom, hogy a határidőt kitolják.
Felmérést készített az IAB Europe, melyből kiderül: a médiavásárlók 98%-a ért azzal egyet, hogy fontos a minőségi hirdetési környezet, 92%...
A közelmúltban megjelent AdEx 2021 tanulmány szerint az európai digitális hirdetési piacon jelenleg a programmatic jár az élen: a...
A fenti kérdésre kereste a választ az IAB Hungary Influencer munkacsoportja június 15-i szakmai délelőttje keretében. Az influencerek és...