Így működik az 1/1 partnere, a Zurvey
Az IAB 1/1 projektjének keretein belül szöveges válaszokat, definíciós javaslatokat elemzünk és összegzünk, ami nem lenne könnyű feladat segítség nélkül....
Két fókuszterülettel indul az IAB HR-es projektje
A HR kiemelten fontos, ám egyre nehezebb terület a digitális reklámpiacon. Ezért nyitott az IAB ebbe az irányba. Az első...
Folytatódik az 1/1 projekt: mik azok a crossmedia kampányok?
Első alkalommal az "influencer" fogalmát jártuk körbe, és több mint nyolcvanan töltötték ki a kérdőívet, majd a közönség aktív részvétele...
Mégis ki az az influencer?
1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen...
IAB Café a Grundon
November 12-én az influencer témával fogunk foglalkozni. (tovább…)
IAB Café influencer témában
Az eseménnyel zárjuk az 1/1 projekt első fogalom-meghatározó kísérletét. (tovább…)
Nagy érdeklődés mellett rajtolt az 1/1 projekt
Elsőként az influencer fogalmát jártuk körbe. Nagy örömünkre sokan beszálltatok a közös munkába. (tovább…)
HR-fókusz az IAB Hungary-nél
HR fórumot indítunk a digitálisreklám-szakma számára. (tovább…)
MRSZ-DIMSZ: hiányzik az előzetes szakmai egyeztetés a reklámhordozók termékdíjának emelése kapcsán
Az alábbiakban megosztjuk az MRSZ és a DIMSZ közös álláspontját a tervezett termékdíj-emeléssel kapcsolatban. (tovább…)
Influencerek adatvezérelt szemmel
Az influencer marketing körül rengeteg a kérdés merült fel mostanában, ezért is az influencer fogalma az első, amelyet az
A vlogger / blogger / influencer fájdalom
Frissen indult 1/1 projektünkben gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Az első ilyen szó az "influencer". Ezzel kapcsolatban...
Néhány hónap leforgása alatt kis túlzással szitokszó lett az “influencer”
Frissen indult 1/1 projektünkben gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Az első ilyen szó az "influencer". Ehhez kapcsolódóan...
Legfrissebb híreink
„Egy influencernek nagyon nehéz egy bankkal együttműködni”
A CIB Bank a diákszámla-kampányok során fordult influencer-együttműködésekhez az elmúlt években: az általuk kiválasztott kreátorok a slam poetry-től a főzős...
„Az influencer marketing a perifériáról egyre közelebb kerül a középponthoz a médiatervezésnél”
Amíg 5-6 évvel ezelőtt a kampányoknak legfeljebb egyik eleme volt az influencer marketing, addig ma sok esetben már a socialmedia-kampánytervezés...
Bemutattuk az első, 360 fokos kutatást a magyarországi influencerpiacról
Május 7-én a hazai influencerpiac témája köré épített IAB Cafét tartottunk az Irányi Palotában, ahol a közönség nemcsak azt tudhatta...