GDPR témájú konferenciát rendez a Portfolio.hu
Szeptember 19-én rendezik a GDPR 2.0 konferenciát. Az IAB Hungary szakmai partnerként csatlakozott az eseményhez. (tovább…)
Az omnichannel szervezet túl nagy falat egy lépésben
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítója nyomán újabb válasz érkezett. Ezúttal Zaránd Miklós, a PwC Magyarország tanácsadási üzletágának...
Júliusban a női oldalak futottak sikeresen
Míg júniusban a foci VB csoportmeccseihez köthető online tartalmak sikere tükröződött a toplistákon, addig júliusban szépítettek a női oldalak –...
A digitális szárnyal, a Google és a Facebook örülhet a legjobban
Az ügynökségi holdingok évről-évre, akár évente többször is kiadnak előrejelzést a reklámköltés alakulásáról. Decemberben jellemzően egy napon teszik elérhetővé az...
Csatlakozhatsz az Effie zsűrijéhez
A tavalyi megújulás nyomán nem kizárólag meghívással lehet bekerülni a pályázatokat elbíráló testületbe. (tovább…)
Jól sikerült az első Programmatic Piknik
Laza, kötetlen eseménynek szántuk, és ilyen is lett, de persze a beszélgetések a programmatic körül forogtak. Alább a rövid beszámoló...
Az időjárás, a foci vb és a forint gyengülése érződik a neten (JAVÍTOTT POSZT)
Megérkeztek a DKT júniusi toplistái. ***FIGYELEM! A 15+ napi átlag domain alapú toplista 2018. július 11-én javításra került. A 2018. július...
Európa-szerte óriásit nőtt a mobilreklám-költés
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Megújultak a toplisták a DKT.hu-n
2018 márciusától megújultak a DKT által kiadott toplisták. Az OverNight-mérésre való áttéréssel párhuzamosan mind a valós felhasználók (RU) számának becslése,...
Munkatársat keres az IAB
Az IAB Hungary irodája keres támogató munkatársat vagy szerződéses partnert a megnövekedett feladatmennyiség miatt. Alább a részletek! (tovább…)
Keresőmarketingeseknek indult új platform
A ppcpro.hu egy Facebook-oldalból nőtte ki magát, melyet Bay Áron (Mito) indított még korábban. (tovább…)
Programmatic témájú rendezvény az IAB-tól
Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:) (tovább…)
Legfrissebb híreink
„Ma már mindenki láthatja: az influencer marketing nem lufi, stabil piacként növekszik töretlenül évről évre”
Hétszáz fős influencerportfólió, hatezernél is több szponzorált tartalom, rendezvények influencerekről és influencereknek, frissülő statisztikák youtuberekről; workshopok, rövidvideó-tartalomgyártás és stratégiai tanácsadás...
Autentikus tartalom, gyors és kreatív reakció, diverzitás és inkluzivitás – Ez a márkák sikerének titka a Social Media 3.0 korában
Ami néhány évvel ezelőtt működött a közösségi médiában, annak jelentős része ma már a múlté, a Social Media 3.0 és...
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshow-jának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök...