B2B munkacsoport alakul, ha ti is benne vagytok!
"A marketingszakma szeret a Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, Nike kampányairól beszélni, míg a B2B márkák kommunikációjáról nem sok szó esik. Az...
Megjelent a 2022-es AdEx jelentés az európai piacról
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal készítette el az előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportját, amelyet az...
Menzaételektől a fitneszsütikig – Gasztro-influenszerekkel erősít a NuHeadz
Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból...
Elindult az új TCF 2.2 szabvány!
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…)
IAB Legjobb szakdolgozat pályázat: szegedi diákokkal beszélgettünk
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal...
Az influencer marketing méréséhez és tervezéséhez fejlesztett eszközt a Dot Creative
Az influencer marketing terjedésével egyre égetőbb témává vált a pontos mérhetőség és tervezhetőség kérdése. A tavaly áprilisi IAB Cafén például...
A hirdetők is jól járnak, ha együtt hallgatjuk a Spotify-t
A Magna Media Trials divíziója és a Spotify közösen vizsgáltak egy eddig kevésbé feltárt fogyasztói viselkedést: a digitálisaudio-tartalmak közös hallgatását...
Hogy álltok a mérésekkel, mivel elemeztek, részt vennétek GA4-es képzésen? Analitika kérdőív 2023.
A mérések körül folyamatosan szűkülő lehetőségek és a Google Analytics 4-re való átállási kötelezettség miatt az idei évben minden online marketinget végző...
Nyolc év után megújul a Magyar Reklámetikai Kódex
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében,...
Magyarázó kisvideó-sorozat indult a legfrissebb trendekről, legforróbb digitális témákról
Explains címmel indított videósorozatot az IAB Europe, amelyben különböző iparági témákról, problémákról, kihívásokról és új trendekről beszélnek iparági szakértők, vagyis...
Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
A közösségi média veszélyeiről készült a legjobb mesterszakos szakdolgozat az IAB pályázatára
"Az elmúlt években jelentős eljárások zajlottak a tartalomgyártással kapcsolatos fogyasztóvédelem területén, több esetben is komoly bírság került kiszabásra" – fogalmazott...
Legfrissebb híreink
Közéleti podcastektől a true crime hangjátékig – Közel duplájára nőtt a hazai podcasthallgatók száma
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
IAB Legjobb szakdolgozat pályázat: szegedi diákokkal beszélgettünk
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal...
Néz Kata: A pályakezdő fiatalokat, a jövő digitális tehetségeit kell támogatnunk
"Ma a digitális média önmagában több ágra tagolódik, mint amennyi opció évekkel ezelőtt összességében volt a médiában. Hogy ezek közül...