Digitális marketingben jártas újságírót keresünk
Újságírói vagy szövegírói tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk eseti jellegű munkára az IAB Hungary Iroda csapatába. Ha szívesen merülsz el a...
Kovács Gergő: Ügyfeleinket folyamatos kísérletezésre, a médiacsatornák tesztelésére biztatjuk
"Meghatározó lépés volt, amikor először készítettünk egy ügyfelünknél attribúciós modellezést, és az ügyfél kampányainak eredményeit már nemcsak a szokásos módon...
Eldőlt: 2024-ben sem kell reklámadót fizetni
A reklám- és médiaipar képviseletében a Magyar Reklámszövetség még az ősszel kezdeményezett tárgyalásokat a kormánnyal a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbításáról. A...
Buják Zita: Most mindenki spórolni próbál, de performance marketing ügynökségként az a dolgunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a helyzetből
"Többnyire digitálisan érett cégekkel dolgozunk, akik számára ma nagyon fontos kérdés, hogyan tudják a legkönnyebben implementálni és a leghatékonyabban használni...
Rendhagyó szakmai egyeztetést tartottunk ügynökségekkel az influencer piacról
Azt mindenki tudja, hogy az influencer marketing gyorsan fejlődik, és egyre több pénz áramlik ebbe az iparágba, de hogy mennyi,...
Józsa Ferenc: A Google AdSence papírcsekkeitől a Coviddal érkezett stream hype-ig
"Úgy cseppentünk ebbe a világba média oldalról, hogy előtte sosem láttunk ügynökséget. Fogalmunk nem volt arról, hogyan épül fel egy...
Reklám a podcastben – Ígéretes szakmai párbeszéd indult a hatóságokkal, készül a jogi útmutató
Aki november 22-én ott volt a White House Irodaházba szervezett IAB-s szakmai délelőttön, az fontos, a podcastpiac jövőjére nézve meghatározó...
Hiánypótló könyv nem csak marketingeseknek – megjelent az első Marketing Trendbook
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által készített szakmai kiadványban 147 szerző és 24 rovatvezető mutatja be összesen 420 oldalon az...
MRSZ felmérés: A kommunikációs piaci döntéshozók véleménye a 0%-os reklámadóról
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban dolgozó...
Ingyenesen tesztelhetik a weboldalak szén-dioxid-kibocsátásukat a Neo Interactive mérőoldalán
Zöld honlap, zöld holnap – ezzel a szlogennel indította útjára a Neo Interactive legújabb kezdeményezését. A digitális ügynökség által létrehozott...
Az ős Netscape-től a technológiával dúsított emberig – Interjú Barnóth Zoltánnal
Barnóth Zoltán 1999-ben sajtóvásárló gyakornokként került a szakmába. Aztán megüresedett egy tervezői hely, hozzá kerültek azok az ügyfelek, akik "valami...
Ők nyolcan zsűriznek az Év videós hirdetése versenyen
Teljes létszámban felsorakozott az ítészek csapata az Év videós hirdetése versenyhez, amelyet az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja hirdetett meg....
Legfrissebb híreink
Kovács Gergő: Ügyfeleinket folyamatos kísérletezésre, a médiacsatornák tesztelésére biztatjuk
"Meghatározó lépés volt, amikor először készítettünk egy ügyfelünknél attribúciós modellezést, és az ügyfél kampányainak eredményeit már nemcsak a szokásos módon...
Buják Zita: Most mindenki spórolni próbál, de performance marketing ügynökségként az a dolgunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a helyzetből
"Többnyire digitálisan érett cégekkel dolgozunk, akik számára ma nagyon fontos kérdés, hogyan tudják a legkönnyebben implementálni és a leghatékonyabban használni...
Józsa Ferenc: A Google AdSence papírcsekkeitől a Coviddal érkezett stream hype-ig
"Úgy cseppentünk ebbe a világba média oldalról, hogy előtte sosem láttunk ügynökséget. Fogalmunk nem volt arról, hogyan épül fel egy...