Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke
Megújult az MRSZ vezetősége a következő (2022-2024) ciklusra. Gulyás Jánost az egyesület tagsága másodszorra is megválasztotta a Reklámszövetség elnökének....
Effie 2021: 59 pályamű a döntőben
A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós, idén is online zsűrizés eredményeként ebben az évben 59 sikeres pályamű került döntőbe...
Growth Meetup: Account-Based Marketing és TikTok
November 10-én a budapesti Spaces White House-ban tartanak meetupot a Growth Masters szakemberei. (tovább…)
Az internetgazdaság átalakítja Amerikát
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek...
Október 29-ig még kitölthető az in-housing felmérés
Az IAB Europe kutatása arra keresi a választ, a hirdetők és ügynökségek hogyan menedzselik a programmatic hirdetéseiket. (tovább…)
Nem ingatta meg a pandémia a programmatic fejlődését
Megjelent az IAB Europe éves programmatic kutatásának 2021-es kiadása, amely szokás szerint a szegmens hajtóerőivel, a fejlődés akadályaival, valamint...
Rekordmennyiségű vásárlásra számíthatunk Black Fridaykor
Az Offerista Group új felmérése szerint azok is nyitottabbak az idei Black Friday-en vásárolni, akik eredetileg nem is tervezték....
Minőségi útmutatót adott ki az IAB Europe
Az IAB Europe Guide to Quality című útmutatója segítséget kíván nyújtani a digitális ökoszisztéma szereplőinek a transzparencia és az...
A célzott hirdetések tiltása tovább mélyíti a digitális szakadékot
Új kutatással jelentkezett az IAB Europe, amely az uniós szabályozás tervezett változásainak nem kívánt káros hatásaira figyelmeztet. (tovább…)
Jó hangulatban telt az IAB Hungary nyílt napja
A szeptember 15-i "IAB Café Live - Back To Work" elnevezésű eseményünkre sokan jöttek el, és érezhetően mindenkinek jólesett...
IAB Café LIVE: így lesznek még pontosabb Adex adatok
Végül, de nem utolsósorban a fontos piaci adatokat publikáló Adex munkacsoport szeptember 15-i programját mutatjuk be a nyílt napunk...
IAB Café LIVE: az analitikus szakma felkészültebb?
Az IAB Hungary Analitika munkacsoportjának vezetője, Deli Norbert is beszámolt róla, milyen témákat járnak majd körül a közelgő, szeptember...
Legfrissebb híreink
Influencer marketing új közelítésben
Szabó Ákos az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik idei győztese. A szakdolgozatát divatos témában, az...
Jelenleg a social commerce-t tartom a legizgalmasabbnak
Az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik győztese, Koblencz Dóra az online szájreklám és a nonprofit...
Óriási növekedés a digitális piacon, sok bizonytalanság a makrokörnyezetben
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a...