A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
The Infinite Dial 2023 címmel idén is elkészült az Edison Research piackutató jelentése, amely 1998 óta végez méréseket, készít kutatásokat...
A 2021-es év rekordmértékű növekedése után a digitális hirdetési költések visszafogottabb, de még mindig kétszámjegyű (10,8%) növekedést tudtak produkálni 2022-ben...
Online viszont ez a csoport tölti messze a legtöbb időt – derül ki a WARC globális kutatásából. A Z-generáció (azaz a...
Libor Anita (Madaz Podcast, az IAB Audio munkacsoportjának tagja) összefoglalója a 2022 áprilisának elején tartott IAB Cafe-ról. (tovább…)
Az IAB Hungary november végén “IAB Café – Fókuszban a podcast” címmel tartott online eseményt. Az elhangzottakat Libor Anita (Madaz...
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
A digitális audio piac legfrissebb trendjeiről tartott online konferenciát az IAB Europe, alább erről olvashatsz összefoglalót. (tovább…)