Európai kezdeményezés viewability fronton
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...
Az IAB Europe és az IHS Markit közölt friss adatokat 2016 első félévére vonatkozóan. Eszerint az online reklámköltés 18,6 milliárd...
Az IAB Europe és az IHS közölt mobilköltés adatokat nemrégiben. Az európai számok mellett globális kitekintést is kaptunk.
Mit áll, nagyon is bővül;) IAB Europe-adatok következnek. (tovább…)
Egy éve Berlinben gyűlt össze az IAB Europe élcsapata, idén, a jubileumi tizedik alkalommal, május 11-12-én Lisszabonban rendezi...
Csokorba gyűjtöttük az előttünk álló hónapok azon eseményeit, konferenciáit, amik a digitális média és marketing művelői és a terület iránt érdeklődők számára fontosnak...