IAB Europe: május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
Az IAB Europe bemutatta a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik...
Az IAB Europe bemutatta a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik...
1/1 projektünk keretében most a digitális videó fogalmát járjuk körbe. Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója, az R-Time vezetője...
November második felében zajlott az IAB Europe programmatic témájú eseményének friss kiadása. Most elérhetővé tették a webinar hanganyagát és az...
Angol nyelvű webes szeminárium az IAB Europe szervezésében, amelynek során betekintést kaphatunk az IAB Europe 2018...
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés,...
Tavaly novemberben már volt ilyen alkalom, idén kettőt terveznek. (tovább…)
Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés...
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...