IAB Europe: harmadával nőtt a programmatic piac
Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket ismertető...
Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket ismertető...
A szeptember közepén esedékes kölni DMEXCO konferencián az IAB Europe programmatic témában, a Coalition for Better Ads (CBA) pedig...
Még lehet jelentkezni előadónak az IAB Europe november 19-én esedékes Virtual Programmatic Day H2 rendezvényére. (tovább…)
Az IAB Europe közzétette a Transparency & Consent Framework (TCF) 2.0-s verzióját. A piaci szereplők augusztus 21-től használhatják az új keretrendszert. ...
Az IAB Europe MIXX Awards versenyén két magyar ezüst is született. (tovább…)
Az IAB Europe bemutatta a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik...
Ezúttal egy izgalmas, a sztenderdizálást és a felhasználói élményt egyaránt érintő nemzetközi hírrel érkezünk. (tovább…)
Az újabb csatlakozóval immár 45-re nőtt a nemzeti IAB-k száma. (tovább…)
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...