AdTech reggeli: az adatvilág kihívásai média és jogi szempontból
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit. Új táblazatként bekerültek a böngészők, operációs rendszerek...
Papp Gábor SEO-szakértő, a The Pitch alapítójának vendégposztja a keresőoptimalizáláshoz szükséges adatok beszerzéséről. (tovább…)
Az IAB elnöksége áprilisban úgy döntött, hogy az egyre növekvő adatipar támogatására szakmai csoportot szervez. (tovább…)
A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében. (tovább…)