IAB 2020: az évet a koronavírus uralta, de a piac nem állt meg
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
A digitális audio piac legfrissebb trendjeiről tartott online konferenciát az IAB Europe, alább erről olvashatsz összefoglalót. (tovább…)
Az IAB Europe első alkalommal rendezett webinart connected TV (CTV) témában október 6-án. (tovább…)
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...
A készülő Digitális Szolgáltatások Törvénye (Digital Services Act, DSA) legutóbbi konzultációs szakasza után fogalmazott meg kritikát az IAB Europe az...
Az IAB Europe részéről Marie-Clare Puffett osztotta meg gondolatait a WARC felületén a digitális marketing és a hosszútávú márkaépítés kapcsolatáról. ...
Az IAB Europe és az IAB Tech Lab közös projektje az IAB Privacy Lab, amely a nemzeti IAB-knak kíván támogatást nyújtani a privacy, adatvédelem,...
Megjelent az IAB Europe évenként ismétlődő kutatásának friss hulláma, amely a digitális videóval kapcsolatos hirdetői, ügynökségi és médiatulajdonosi attitűdöket vizsgálja...
Az IAB Europe az ezúttal online megvalósult Interact konferencia keretében mutatta be a 2019-es európai digitális reklámköltési adatokat, valamint az...