Több mint 150 százalékkal nőtt a programmatic videó
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...
Az IAB Europe és az IHS Markit közölt friss adatokat 2016 első félévére vonatkozóan. Eszerint az online reklámköltés 18,6 milliárd...
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...
Az IAB Europe és az IHS közölt mobilköltés adatokat nemrégiben. Az európai számok mellett globális kitekintést is kaptunk. (tovább…)
Mit áll, nagyon is bővül;) IAB Europe-adatok következnek. (tovább…)
Ez a célja annak a kutatásnak, amelyet az IAB Hungary és az FMG R&D közösen indított. (tovább…)
Csokorba gyűjtöttük az előttünk álló hónapok azon eseményeit, konferenciáit, amik a digitális média és marketing művelői és a terület iránt érdeklődők számára fontosnak...