A digitális hatékonyság mérését segítő keretrendszert adott ki az IAB Europe
Az IAB Europe által kiadott új keretrendszer egységes definíciókkal, mutatókkal és metrikákkal kívánja segíteni a digitálismédia-kutatások felhasználóit. (tovább…)
Az IAB Europe által kiadott új keretrendszer egységes definíciókkal, mutatókkal és metrikákkal kívánja segíteni a digitálismédia-kutatások felhasználóit. (tovább…)
Az IAB UK megbízásából a YouGov végezte a kutatást, amely alapján 2016 óta nem nőtt döntően a reklámblokkolót használók aránya. ...
Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen...
Az IAB UK a Middlesex University-vel közösen vizsgálta, milyen hiányok, lemaradások tapasztalhatók a digitális képességek terén a világ egyik legnagyobb,...
Az amerikai hirdetőket tömörítő és így a világ marketinges irányait is elég jól tükröző ANA 2014 óta minden évben megkérdezi...
Az amerikaiak örülnek a bővülésnek, de a lassulás jeleire figyelmeztetnek, a britek pedig díjazzák, hogy a Brexit ellenére megmaradt a...
Human Capital in the Digital Environment címmel jelentetett meg kutatást az IAB Europe. Mivel az oktatás nem követi le a...
Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket ismertető...
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...