Több mint 150 százalékkal nőtt a programmatic videó
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...
Júliustól Kassai Péter irányítja az IAB Hungary egyik legaktívabb munkacsoportját. A programmatic piacról és a Programmatic munkacsoport terveiről kérdeztük. (tovább…)
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
Friss, ropogós DKT-toplisták! (tovább…)
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Az Adaptive Media alapító-tulajdonosát választotta meg az IAB Hungary június 27-i taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések,...